.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تخصیص ۱۷۱ میلیارد تومان اعتبار راه روستایی در مازندران
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران گفت: در سال جاری ۱۷۱ میلیارد تومان اعتبار برای راه های روستایی استان درنظر گرفته شده است.

به گزارش شمال نیوز، مفید غلامی راد پیش ازظهر یکشنبه در جلسه بررسی وضعیت پروژه‌های راه و آب روستایی مناطق محروم ساری با بیان اینکه اعتبارات در شورای برنامه ریزی استان و شهرستان توزیع می‌شود، گفت: پروژه‌ها در کمیته‌های برنامه ریزی مشخص و اجرا می‌شود.

وی با اظهار اینکه اعتبارات بین مناطق محروم توزیع می‌شود، گفت: در سال جاری ظرفیت‌هایی در قانون گنجانده شده که می‌توان اقدامات سریع‌تر و هدفمندتری داشته باشیم.

وی افزود: قانون گذار به مناطق محروم به نسبت بودجه‌های سنواتی توجه بیشتری داشته است و اعتباراتی ویژه نمایندگان برای مناطق محروم و محرومیت زدایی، اعتبارات راه روستایی و غیره ازجمله موارد است.

غلامی با اشاره به افزایش اعتبارات راه روستایی گفت: سال قبل ۱۰ میلیارد تومان اعتبارات راه روستایی داشتیم که امسال این میزان به ۱۷۱ میلیارد تومان رسیده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه مازندران یادآور شد: همچنین ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار آب روستایی نیز ابلاغ شده است و در تبصره‌های بودجه نیز ظرفیت‌های خوبی برای محرومیت زدایی دیده شده است.

وی گفت: در حوزه سپاه و بسیج سازندگی نیز منابعی برای محرومیت زدایی درنظر گرفته شده است و علاوه برآن در حوزه اجتماعی و حاشیه‌های شهر ساری نیز اعتباراتی درنظر گرفته شده است.

وی افزود: برای مناطق حاشیه‌ای و نقاط آسیب پذیر اجتماعی و رفع مشکلات نیز اعتباراتی درنظر گرفته شده است زیرا زیبنده استان نیست که مرکز آن دارای مناطق محروم باشد.

غلامی وضعیت جاده ساری - تاکام را نامناسب دانست و گفت: در شهر ساری نیز مناطق محرومی وجود دارد که باید نسبت به رفع آن اقدام کرد./مهر

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.